środa, 08 czerwiec 2016 17:04

Reklama wczoraj i dziś

NowoWydane - Wydawnictwo Difin - Reklama wczoraj i dziś - Anetta Barska NowoWydane - Wydawnictwo Difin - Reklama wczoraj i dziś - Anetta Barska Wydawnictwo Difin - Reklama wczoraj i dziś - Anetta Barska

Opis

Reklama wczoraj i dziś


Anetta Barska redakcja naukowa

Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

 

Dla tych, którzy chcą praktycznie zweryfikować swoją znajomość tematyki dotyczącej reklamy, zostały przygotowane przez autorów testy oraz zadania do samodzielnej realizacji. Można je znaleźć na stronie wydawnictwa w materiałach dodatkowych.



http://www.ksiegarnia.difin.pl/marketing/27/reklama-wczoraj-i-dzis/2596

 

Spis treści

Wstęp  

Rozdział 1. Reklama jako narzędzie oddziaływania na konsumenta   
Anetta Barska

1.1. Miejsce i rola promocji w strukturze marketingu mix
1.2. Proces komunikacji z rynkiem i jego uczestnicy
1.3. Etapy projektowania strategii komunikacji marketingowej
1.4. Reklama jako instrument promocji mix
1.5. Reklama – funkcje i cele

Rozdział 2. Warsztat tworzenia reklamy   
Anetta Barska

2.1. Określenie adresatów reklamy
2.2. Tworzenie przekazu reklamowego
2.3. Perswazja w reklamie
2.4. Etyczne i prawne uwarunkowania reklamy
2.5. Sztuka ekonomii w reklamie
2.6. Badanie skuteczności i efektywności reklam

Rozdział 3. Nośniki i środki reklamy   
Janusz Śnihur

3.1. Rodzaje kluczowych produktów BTL i ATL
3.2. Opracowanie planu mediów
3.3. Monitorowanie planu mediów

Rozdział 4. Zasady współpracy z agencją reklamową   
Janusz Śnihur

4.1. Istota działania agencji reklamowej i zakres jej usług
4.2. Zadania agencji reklamowej
4.3. Rodzaje agencji reklamowych
4.4. Przygotowanie informacji na potrzeby współpracy z agencją reklamową

Rozdział 5. Wyzwania dla biznesu   
Mariola Michałowska

5.1. Świat mediów: wczoraj – dziś – jutro
5.2. Sztuka budowania relacji w internecie
5.3. Reklama w sieci
5.4. Wykorzystanie bloga i społeczności wirtualnych w biznesie
5.5. Prezentacja produktu i przedsiębiorstwa w internecie

Rozdział 6. Komunikacja w XXI wieku
Mariola Michałowska

6.1. Internet – narzędzie komunikacji globalnej
6.2. Komunikowanie się w internecie
6.3. Komunikacja face to face vs interface to interface
6.4. Serwisy społecznościowe jako forma współczesnej komunikacji
6.5. Bezpieczeństwo w sieci

Rozdział 7. Social media w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Mariola Michałowska

7.1. Kształtowanie wizerunku w sieci
7.2. Media społecznościowe jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z klientami
7.3. Rodzaje mediów społecznościowych
7.4. Planowanie kampanii reklamowej w internecie
7.5. Kampania reklamowa w Google AdWords

Rozdział 8. Studia przypadków  
 

8.1. Plan medialny dla zespołu muzycznego
8.2. Leks Sp. z o.o. na rynku produktu diabetycznych
8.3. Zakłady urządzeń elektrycznych „Atut” Sp. z o.o.
8.4. Pizzeria – propozycja graficznego logo firmy 
8.5. Organizacja pokazu mody

Zakończenie

Literatura

Spis tabel i rysunków

 

ISBN: 978-83-7930-908-5
Format: B5
Objętość: 188 s.
Oprawa: miękka
Rok wydania: 2016

Niewinne kłamstwa (Akademia Canterwood 6), Jessica Burkhart, thriller, sensacja, kryminał, zapowiedzi, powieść, literatura kobieca, literatura obyczajowa, literatura inspiruje, bestsellery, romans, księgarnia internetowa, Wydawnictwo Dobra Literatura, Wydawnictwo Dolnośląskie, nowe książki, tania książka, nowości wydawnicze, nowo wydane, nowowydane.pl

Wydawnictwo Difin

Difin Spółka Akcyjna
ul. Kostrzewskiego 1, 00-768 Warszawa
tel. (+48) 22 851 45 61, 62, fax (+48) 22 841 98 91

www.difin.pl